0879 223 133

Настоящите общи условия уреждат реда, начина и условията за покупко–продажби през електронния магазин на  Almila bg. Тези общи условия представляват договор за покупко–продажба между „Волай груп“ ЕООД в качеството му на Продавач и клиента  в качеството му на Купувач.

По смисъла на настоящите Общи условия изброените понятия са използвани със следното значение:

б/ Под „Стока” се разбира, всеки от предлаганите артикули в Е – магазина, който е описан с основните си характеристики, изображение и продажна цена.

в/ Под „Потребител ” се разбира всяко лице, което е закупило или е направило заявка за покупка на стока от електронния магазин www.almila.bg на своя или друг компютър.

  1. Идентифициране на Потребителя с цел възпроизвеждане на изявлението му за приемане на Общите условия се извършва чрез съхранените в лог-файловете на сървъра, IP адрес на потребител, както и друга информация. Настоящите правила са публикувани на   Интернет страницата на www.almila.bg.
  2. Всеки един потребител е обвързан от правилата на настоящите общи условия за цялото време на ползване на www.almila.bg, от първоначалното влизане до напускането на www.almila.bg. Идентифициране на Потребителя с цел възпроизвеждане на изявлението му за приемане на Общите условия се извършва чрез съхранените в лог-файловете на сървъра, IP адрес на потребител, както и друга информация. Настоящите правила са публикувани на всички Интернет страници на www.almila.bg.
  3. Адреси и имена за контакти са обявени на видно място на www.almila.bg.
  4. Потребителите на www.almila.bg нямат право да извършват действия, които нарушават общо установени правила на общуване и комуникация, да извършват злоумишлени действия, разпространяване на вируси и др. подобни, нарушаващи или увреждащи права или интереси на трети лица.
  5. Потребителите на www.almila.bg   имат право да се ползват свободно от ресурсите на www.almila.bg с изключение на ограниченията, описани в настоящите общи условия.
  6. Всеки потребител е длъжен:
    - т.1 Да не нарушава и да зачита правата и свободите на гражданите, съгласно Конституцията, законите на Република България и международни актове, по които тя е страна, правилата на морала, добрите нрави и Интернет етиката при ползване на предоставяните от „Волай груп“ ЕООД услуги.
    - т.2 Да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и др.
    - т.3 Да уведомява незабавно  “Волай груп“ ЕООД и съответните власти за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги.
    - т.4 Да не извършва злоумишлени действия.
  7. Съдържанието на www.almila.bg не може да бъде възпроизвеждано или показвано в други сайтове без писмено съгласие от  “Волай груп“ ЕООД.
    - т.1 Потребителите нямат право да ползват screenshot на www.almila.bg без изрично разрешение на  “Волай груп“ ЕООД.
    - т.2 Потребителите на www.almila.bg нямат право да ползват автоматизирани системи за download на каквато и да било информация от www.almila.bg.
    - т.3 Потребителите на www.almila.bg нямат право да копират, разпространяват или ползват текстове, картини, образи или части от www.almila.bg, без изрично писмено разрешение на  “Волай груп“ ЕООД.
  8. Потребителите нямат право да претоварват www.almila.bg с фиктивни заявки или друга информация (flood).
  9. Потребителите нямат право да разпространяват чрез www.almila.bg порнографски материали, снимки или други материали, чужд обект на авторско право, схеми, знаци и др., обект на чужда интелектуална собственост, призиви за насилствена промяна на гражданския и обществен ред, неправомерно придобита информация или такава, която накърнява имуществени или неимуществени права или интереси на трети лица.
  10. “Волай груп“ ЕООД има право да инсталира върху компютрите на потребителите кукита (cookies). Те са текстови файлове, които се запазват от Интернет страницата върху твърдия диск на Потребителя и позволяват възстановяване на информация за Потребителя, като го идентифицират и позволяват проследяване на действията му, Интернет страниците, които посещава, хипер-връзките, които използва, информацията, която ползва и записва и други.
  11. www.almila.bg събира IP адреси с цел поддържане на администрацията на системата и осъществяване на контрол върху ползването на нашия сайт. Когато Потребителите поискат да посетят страници от сайта на www.almila.bg, нашите сървъри се свързват към техния IP адрес. Няма връзка между IP адресите и каквато и да е лична информация, което означава, че сесията на Потребителя е стартирана, но самият Потребител си остава анонимен за нас. Ние можем и ще използваме IP адресите, за да да идентифицираме даден Потребител, когато сметнем, че е необходимо да изискваме спазване на УСЛОВИЯТА за ползване на www.almila.bg , или с цел защита на нашето обслужване, както и при съобразяване с определени законови процедури.
  12. “Волай груп“ ЕООД гарантира на своите Потребители конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Последните няма да бъдат използвани, предоставяни или довеждани до знанието на трети лица извън случаите и при условията, посочени в настоящите Общи условия.
  13. “Волай груп“ ЕООД не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством предоставяните услуги. Съветите, консултациите или помощта, оказани от специалистите и служителите на www.almila.bg във връзка с ползването на услугите от потребителите, не поражда каквато и да било отговорност или задължения за  “Волай груп“ ЕООД.
  14. “Волай груп“ ЕООД не носи отговорност за:
    - Съдържанието на рекламите, публикувани на www.almila.bg
    - Мненията изразени във форумите (коментарите).
    - Евентуални вреди, реални или въображаеми, възникнали или свързани с достъпа (или липсата на достъп) до www.almila.bg.
  15. “Волай груп“ ЕООД има право, но не и задължение да запазва материали и информация, използвани, разположени на сървъра на www.almila.bg или направени достояние на трети лица от потребител, и да ги предоставя на трети лица и съответните държавни органи в случаите, когато това е необходимо за запазване правата и законните интереси, собствеността и сигурността на www.almila.bg , както и на трети лица, в случаите на предявени искове във връзка с нарушаване на техни права по повод на използвани или разпространени информация или материали, както и в случаите, когато материалите или информацията са изискани от държавни органи и други.
  16. “Волай груп“ ЕООД има право по всяко време, без уведомяване на Потребителя, когато последния ползва услугите в нарушение на настоящите условия, както и по преценка на  “Волай груп“ ЕООД да прекратява, спира или променя предоставяните Услуги.  “Волай груп“ ЕООД не носи отговорност спрямо потребителите и трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, променянето или ограничаването на услугите, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълността на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез www.almila.bg.
  17. “Волай груп“ ЕООД може да осигури публикуване на  www.almila.bg на хипер-връзки към други Интернет страници и ресурси.  “Волай груп“ ЕООД не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли във връзка с използването, достъпа или достоверността на тези материали и съдържание. Потребителят носи пълна отговорност за всички причинени вреди на  “Волай груп“ ЕООД и трети лица в следствие използване или достъп до тези Интернет страници и ресурси.
  18. “Волай груп“ ЕООД си запазва правото да търси обезщетение за евентуални вреди и претенции на трети страни, следствие от нарушаването на настоящите условия за ползване и/или нерегламентирано използване услугите на  www.almila.bg.
  19. Информацията в   www.almila.bg може да съдържа технически неточности или печатни грешки.
  20. “Волай груп“ ЕООД може да изисква  авансова заплащане на 50% от стойността на поръчката по банков път в случай, че поръчката не е налична.
  21. “Волай груп“ ЕООД може да изисква  авансова заплащане на 100% от стойността на поръчката по банков път преди стоката да се изпрати/достави.
  22. Електронен магазин е виртуален магазин с електронен адрес www.almila.bg
  23. Под „ЗЗП” се разбира Закон за защита на потребителите.
  24. Под „ЗПК” се разбира Закон за потребителския кредит
  25. Продавача предоставя на Купувача  възможност да закупува предлаганите през електронния магазин стоки чрез отправяне на заявка /поръчка/ и заплащане на съответната продажна цена, при спазване от страна на Купувача на настоящите Общи условия.
  26. Договорът за продажба между www.almila.bg и Купувача се счита за сключен от момента на потвърждаване на заявката /поръчката/ направена от Купувача, а при заявка на неналична стока договорът се смята сключен в момента на заплащане на авансовата сума по банков път.

II. ПОРЪЧКА

Процедурата по поръчката от сайта е доброволна и безплатна. Сайтът може да бъде разглеждан от ползвателите свободно без да е необходима регистрация. За да се направи поръчка е необходимо да попълните регистрационен формуляр.

Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени са отбелязани със звездичка.

При успешно приключване на поръчката, служител на www.almila.bg ще се свърже с Купувача на посочения имейл адрес за да го уведоми за статуса на поръчката, допълнителни уточнения за начин и срок на доставка, заплащане на авансово плащане ( в случай на поръчка на неналична стока и стока по поръчка). В случай, че стоката не е налична за поръчка (или има само една бройка, като сглобена мостра, няма наличности във фабриката), служителят ще информира Купувача, че не може да се извърши доставка. Ако клиентът е заплатил изцяло или частично поръчката, същият трябва да предостави сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него сума.

Чрез електронна поръчка от онлайн магазина могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в пазарската кошница на ползвателя. Цялата информация относно предлаганите за продажба чрез онлайн магазина стоки включително, но не само технически характеристики, гаранционни условия, начин на употреба и т.н. е предоставена от производителя респективно вносителя на съответната стока, като www.almila.bg не носи, каквато и да е отговорност, при невярно, неправилно или неточно представена информация, вярна информация предоставена по заблуждаващ начин, при разминаване между представеното фактическо и действителното положение, разнотоние (разлика в тоновете на цветовете на снимковия материал и реалния цвят на продукта), както и при печатни грешки.

III. ЦЕНИ

3.1. Всички посочени цени в сайта са в български лева с включени данъци и такси без цена за доставка, която се калкулира отделно, и са валидни единствено и само към момента на публикуването им. Всички намалени цени, които не са изрично описани като промоционални имат статут на Търговска акция. www.almila.bg запазва правото да променя цените посочени в сайта, без да се налага да уведомява Потребителите за направените актуализации. Купувача е длъжен да заплати цената, която е била посочена на Сайта по време на извършване на онлайн поръчка, независимо дали актуализираната цена е по-ниска или по-висока. В случай на допуснати технически грешки в публикуваната информация на Сайта, в резултат на което поръчката не може да бъде изпълнена,www.almila.bg има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи друго обезщетение на Потребителя, освен възстановяване на сумите заплатени от потребителя за отменената поръчка суми, ако има такива. С оглед динамичната обстановка, актуализирането на цените на www.almila.bg може да се забави и показаните на сайта цени да са различни от реалните.

IV. ЗАЯВКА ЗА ПОКУПКА

4.1. Всяка заявка за покупка от www.almila.bg през електронния магазин, се подава и осъществява в изпълнение на Общите условия. При спор чия е волята за обвързване с текста на настоящите Общи условия, за страна по договора се счита лицето, което е заплатило цената на заявената за закупуване стока.

4.2. Клиентът подава заявката, чрез попълване на електронна бланка публикувана на www.almila.bg. В заявката задължително следва да се посочи две имена, адрес за доставка, имейл и телефон за контакти.

4.3. www.almila.bg не гарантира наличността на поръчаните артикули. При невъзможност за изпълнение на задълженията си, поради причина, че не разполага със заявената за закупуване стока в наличност или не може да я осигури ,www.almila.bg се задължава да уведоми Купувача в най-кратък срок . В случай, че Купувача не желае да изчака неналичната стока, Продавача се задължава да възстанови направеното заплащане.

4.5. За неналичните стоки, www.almila.bg посочва срок на доставка различен от този по раздел VIII “Доставка” от настоящите Общи условия, с който клиентът може да се съгласи или да откаже, поръчката. Посоченият срок е ориентировъчен, а не фиксиран. Той влиза в сила след заплащане на 50% аванс.

4.6. В случай, че поръчаните от Купувача стоки са налични вww.almila.bg следва да потвърди направената поръчка по имейл или телефон.

4.7. В момента на извършване на заявката Купувача изразява съгласието си с настоящите Общи условия, чрез специално за това приложение, а именно: чрез отбелязване в полето „Съгласен съм с Общите условия” за покупко-продажба през електронния магазин” с което Клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги и се задължава да ги спазва. Съгласие с настоящите Общи условия ще се счита и действието по отправяне на заявка /поръчка/ за покупка на стока от Купувача. По същият начин с отбелязване на отметка в полето „Запознат съм с допълнителната информация предоставена от Търговеца”, Клиентът преди да направи поръчка ще се запознае със задължителната информация по чл.47 от ЗЗП. Към допълнителната информация предоставена от www.almila.bg ще бъде приложена бланка, която всеки Купувач ще може да изтегли, ако в последствие пожелае да се ползва от правото си по чл.50 от ЗЗП.

4.8. Със заявката за покупка, Купувача избира стоката и количеството.

4.9. Следваща стъпка е избиране начина на доставка (по куриер или със транспорт или представител на Продавача). При доставка с куриер се посочва точен адрес за доставка.

4.10. Последният етап от поръчката е плащането. Плащането на цената се извършва по следните начини:

а/. С банков превод – изпращане на проформа фактура/ банкова сметка на посочения имейл адрес след изпратено потвърждение и срок на доставка

Всяка група продукти има различен срок на доставка до централен склад София. Конкретният срок на доставка, изпратен и потвърден в имейл съобщение, влиза в сила след отразено 50% авансово плащане или 100% плащане в банковата сметка на ПРОДАВАЧА.

Не се обработват поръчки, по които няма направено плащане в рамките на 5 работни дни. В този случай договора се счита за анулиран.

V. Право на отказ

В качеството си на Потребител Вие имате право да върнете закупената от Вас стока при сключен договор за покупко-продажба от разстояние или извън търговският обект в 14-дневен срок от датата на доставка на стоката, като не е необходимо да посочвате причина за това. Вие сте длъжни да съхранявате получената стока, нейното качество и безопасност по време на срока по предходното изречение. При връщане на стоката Вие не дължите допълнителни обезщетения или неустойки.

Условия на връщане:

В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

  1. Запазен добър търговски вид - оригиналната опаковка не трябва да е разкъсана и повредена. Стоката трябва да е във вида в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, изпрана, гладена, сглобявана и т.н.
  2. Не са налице повреди причинени от неправилна употреба и/или сглобяване и не е облепвана със стикери.
  3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари в случай, че е имало включени такива.
  4. Декорации, килими и текстилни артикули като възглавници, одеала, завивки, протектори, спално бельо и др. могат да бъдат връщани, само ако не са били използвани и са в оригинална и запазена опаковка.
  5. Можете да върнете мебели, ако те запазени и опаковани в оригиналната си опаковка. Не се приемат сглобени продукти.
  6. В случай, че доставеният продукт е бил придружен от подарък, когато връщате продукта трябва да върнете и подаръка.
  7. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
  8. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки. Ако се ползва куриер транспортните разходи са съгласно тарифата на куриерската фирма.

Процедура за връщане или размяна.

Връщането на продукта става чрез куриерска фирма за сметка на Купувача или лично от Купувача или негов пълномощник в склада на Продавача, находящ се на адрес: гр.Костинброд м.Малка Падина склад № 1 .

Върнатата пратка трябва да е придружена от подписани копия на фактурата + приемо-предавателен протокол + гаранционна карта, които трябва изрично да се предадат на куриерска фирма срещу подпис или представител на Продавача при лично връщане.

Също така пратката трябва да бъде придружена от настоящата бланка за връщане като се попълнят данните , посочени по долу или да ни изпратите решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление изпратено по пощата или електронна поща. Ако Ви е по-удобно, можете да попълните бланката и да ни я изпратите на имейл almila@modernfurniture.bg , като това трябва да стане преди да изпратите /върнете пратката към нас.

Моля да ни информирате предварително на имейл almila@furnituresofia.com като ни изпратите Банкова сметка (IBAN, титуляр по сметка), по която да бъде преведена дължимата сума, ако плащането в извършено по банков път.

Правото за връщане на стоки не се прилага в следните случаи:

  • за доставка на продукти, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална изисквания и заявка.
  • за стоки повредени и/или променени след момента на получаването им.
  • за стоки, чиято оригинална опаковка е повредена или липсва.
  • при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност.
  • при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА

Възстановяване на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от страна на Продавача в нейната цялост ! Възстановяване на сумата става по банков път или платежно средство, използвано при първоначалната трансакция в рамките на 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от договора и получим обратно стоките на адреса и във вида, посочени в т. ІІІ към приложение № 7 към чл. 47, ал. 4 от Закона за защита на потребителите.

За заплатени и извършени услуги, не се възстановяват заплатените за тях суми.

До момента на обратното предаване на стоката от страна на Купувача на www.almila.bg , рискът от случайното повреждане и разрушаване целоста на продукта се носи изцяло от Потребителя. В случай, че потребител се възползва от правото си по чл. 50, от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по – горе условия, www.almila.bg се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път в срок от 14 /четиринадесет/ дни от уведомлението за отказ от договора по чл.50.

Пратки, върнати за плащане с наложен платеж, за плащане в брой при получаване за сметка на Продавача не се приемат.

Можете да изтеглите Формуляра от тук

УКАЗАНИЯ

/приложение № 7 към чл. 47, ал. 4 от Закона за защита на потребителите/

  1. Сваляне на Формуляр за упражняване правото на отказ от договор
  2. Право на отказ от договора от разстояние или извън търговския обект
  3. Имате право да се откажете от настоящия договор, без да посочвате причини за това, в срок 14 дни. 
  4. Срокът за отказ е 14 дни считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте получили стоките. За да упражните правото си на отказ, в посочения по- горе срок, е необходимо да ни уведомите за Вашето име, адрес и телефонен номер, факс и/или електронен адрес и за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление (писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща), както и да върнете стоките на адрес: __________________във вид: ___________. Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока на отказ от договора.
  5. Действие на отказа. Ако се откажете от договора, ние ще Ви възстановим цената на стоката, която сме получили от Вас, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по - късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от договора и получим обратно стоките на адреса и във вида, посочени в т. 3. Ще извършим възстановяването, като използваме посочена от вас банкова сметка за връщане на платената цена. 
  6. Преките разходи по връщане на стоките са за Ваша сметка.

При всички случаи на връщане, рекламация и гаранции важи Закона за защита на потребителите (ЗЗП).

II. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ

Чл.1 ПРОДАВАЧЪТ прехвърля на КУПУВАЧА правото на собственост, като при изрична уговорка между страните последният възлага и да се извърши доставка , разнос и монтаж, върху стоката, подробно описана в настоящия договор или в отделно изготвена спецификация към него, която се явява неразделна част от настоящия договор, срещу което КУПУВАЧЪТ се задължава да му заплати възнаграждение в размер и по начин, описани по-долу в настоящия договор, при спазване на ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ,къ м този договор с които КУПУВАЧЪТ се е запознал предварително.

Чл.2 Допълнителните разходи, свързани със последващ сервиз на закупената стока, са за сметка на купувача и не се включват в размера на продажната цена, като цените на услугите са както следва:

а/ “ТРАНСПОРТ” – Транспортът се извършва според ценоразписа на „Волай груп“ ЕООД,. Осъществява се по предварително утвърден график, изцяло определян от продавача, като купувача е предварително информиран. При доставка извън населеното място на търговския обект, осъществил продажбата, се прилага такса “ОТДАЛЕЧЕНОСТ”, дължима от купувача отделно, и посочена по-долу. Транспортът се извършва до посочения от Купувача адрес. Ако до точното местонахождение, няма достъп с товарно превозното средство продавачът може да откаже доставка и да се достави стоката до най-близката точка с такъв достъп. Получаването и предаването на стоката се извършва пред отворена врата на превозното средство. При необходимост от паркирането в платени зони Купувача подсигурява подходящо парко място за автомобила на Продавача при доставката на мебелите и по време на монтажа. При неточни данни, предоставени от Купувача, за адрес на доставка, телефон за връзка или отсъствие на Купувача на адреса в уговорения час, стоката се връща и остава в складовете на Продавача и Купувача дължи разходите по изнасяне на стоката, обратния транспорт до склад на Продавача и съхраняването на стоката до нейното получаване, съгласно ценоразписа на Продавача.

При доставка с куриер, стоката се доставя в рамките на 2-3 работни дни. В този случай, цената за доставка се калкулира спрямо тарифата на куриерските фирми и се заплаща от Купувача допълнително от стойността на стоката.

Задължително стоките, които се изпращат по куриер се застраховат за сметка на Купувача . Сумата на застраховката е ....% от сумата на стоката. В този случай, цената на стоката и транспорта се заплащат предварително по банков път.

б/ “РАЗНАСЯНЕ” – Разнасянето на стоките става според ценоразписа на „Волай груп“ ЕООД. При невъзможност за разнасяне на стоката поради причини, независещи от Продавача, като (но не само): препятствия до и на входа на сградата, тесни входове, стълбища, коридори, асансьори и др., които не позволяват извършване на услугата разнасяне, Продавача може да откаже услугата „разнос” като не дължи връщане на платена сума за тази услуга или стоката се връща и остава в складовете на Продавача, и Купувача дължи разходите по изнасяне на стоката, обратния транспорт до склад на Продавача и съхраняването на стоката до нейното получаване, съгласно ценоразписа му.

в/ “МОНТАЖ” – Монтажът на стоките се определя според ценоразписа на „Волай груп“ ЕООД и е посочен по-долу. Цените на монтажните услуги за стоките се описват отделно в договора или спецификацията към него. Цената за скачване на електроуреди към ток и вода, на ВиК и фаянс услуги, на допълнителни услуги по преместване, видоизменяне на инсталации, закупуване на елементи и части и др. се заплащат допълнително от купувача и не са част от договорните задължения на продавача. Монтаж се извършва в помещение, отговарящо на следните изисквания: завършени строително-ремонтни дейности, положена подова настилка, наличие на електрозахранване и осветление и температурен диапазон + 10 / +36 С.При необходимост от извършване на пробивни дейности Купувача гарантира, че на местата за монтаж няма електро, ВиК или други инсталации, които биха се повредили при извършване на монтажните работи. Продавача не носи отговорност за повреди по такива причини. При монтаж на кухни помещението трябва да отговоря на следните изисквания : Да има достъп до ел. табло. Да има постоянно ел. захранване. Стените да бъдат отвесирани на 90 градуса спрямо пода, денивелацията на пода да не е повече от 1 см на 3 метра. При изискване на проекта да има ъгъл от 90 градуса , той трябва да се изпълни точно. При необходимост от промени във ВиК и ел. инсталация се подписва протокол и тези промени трябва да са извършени преди началото на монтажа. По време на монтаж в помещението да не се извършват други строително-монтажни дейности. Да има вода и действаща тоалетна. Преди началото на монтаж на кухня се подписва двустранен протокол удостоверящ изпълнението на горепосочените изисквания. Ако по време на монтажа се наложи прекъсване се подписва протокол за извършения до този момент монтаж.При неизпълнени изисквания за монтаж в определения ден за монтаж или отказан монтаж по вина на Купувача, той дължи на Продавача неустойка, чийто размер е определен в ценоразпис на „Волай груп“ ЕООД. Когато монтажът се извършва от Купувача или от трето лице, то е длъжно, преди монтажа да прегледа внимателно всички части и детайли за дефекти и ако има такива, да не ги монтира и да информира на „Волай груп“ ЕООД.

§.I. Качество на стоките:

Чл.3 /1/ Видими недостатъци на стоките, които могат да бъдат установени при обикновен преглед, страната-купувач по съответната доставка е длъжна да установи при приемане на стоката в мястото на доставка.

/2/ Купувачът е длъжен да уведоми продавача не по-късно от 3 (три) дни след получаване на стоката за недостатъци, за които не е знаел и не е могъл да узнае при приемане на стоката и обикновения й преглед. В този случай, купувачът има право да иска поправяне или заместване на вещта (при положение, че ползването й в този вид е невъзможно), ако е действал добросъвестно и е изпълнил точно задълженията си и инструкциите за употреба. За тази цел купувачът е длъжен да запази оригиналната опаковка на повредената стока.

/3/ Рекламации за скрити недостатъци, които не са били открити при обикновен преглед или са се проявили впоследствие, ще се предявяват съгласно изискванията и в сроковете по чл. 126, ал. 1 от Закона за защита на потребителя. /ЗЗП/.

Чл.4 /1/При предявяване на рекламация на стока потребителят може да упражни правата си по чл. 124, ал. 1 от ЗЗП при условията и по реда на същия закон.

/2/ Рекламации се извършват съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и могат да бъдат предявявани в рамките на работното време на място в обекта на Продавача София,бул.Черни връх 59-А 0879 22 31 33 (цената на разговора е според тарифния план на Купувача) или на ел. Поща almila@modernfurniture.bg

/3/ Ако недостатъците са били известни на купувача при сключване на договора или при приемането на стоката и той не е възразил за тях, продавачът не отговаря за тези недостатъци.При продажбата на мостри и стоки с недостатъци,недостатъците задължително се описват в договора, спецификацията или приемо-предавателния документ.

/4/ При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от Купувача. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

/5/ Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

а. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

б. значимостта на несъответствието;

в. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

/6/ Продавача не носи отговорност за пропуснати ползи по време на отстраняване на рекламации, извършени в едномесечния срок.

/7/ При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато Купувача не е удовлетворен от решаването на рекламацията той има право на избор между една от следните възможности:

а. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

б. намаляване на цената;

Купувача не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

/8/ Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

/9/ При рекламация Купувача задължително представя документи, удостоверяващи покупката – касова бележка, фактура, протокол или други документи (гаранционна карта и др.)

/10/Срокът на гаранция за купувачите, които не са потребители по смисъла на ЗЗП, е 12 (дванадесет) месеца, освен ако не бъде уговорено друго.

§.II. Приемане–предаване на стоките; Собственост и рискове:

Чл.5 /1/ Продавачът се задължава да предаде на купувача описаната подробно в договора или в спецификацията към него стока в договорения срок на доставка.

/2/ За приемане–предаването на доставката на стока ще се изготвя писмен документ, оформен между оторизирани представители на страните.

/3/ Собствеността и рисковете от случайното повреждане, погиване или липси на стоката ще преминават от страната-продавач върху страната-купувач от момента на нейното приемане-предаване в съответното място на доставка.

/4/ При желание от страна на купувача служители или представители на „Волай груп“ ЕООД да изхвърлят отпадъчните опаковки, купувача е длъжен да заплати съответна сума според тарифите на Продавача.

/5/ Когато в изпълнение на продажба страната-продавач своевременно е отделила и подготвила стоката за предаване, а страната-купувач е в забава за нейното приемане, собствеността и рисковете върху тази стока ще се считат за прехвърлени върху купувача с изтичане на срока, на който той е следвало ефективно да я получи. В този случай купувача се задължава да доплати стойността на стоката след отправена покана от страна на ПРОДАВАЧА и дължи складови разноски за съхранение на стоката съгласно чл.8 т.3 от договора.

§.III. Плащане на лизинг/кредит:

Чл.7 При плащане на стоката на лизинг/кредит купувачът сключва договор с кредитна КОМПАНИЯ за целево финансиране/заем. С подписването на договора за целево финансиране/заем КРЕДИТНАТА КОМПАНИЯ се задължава да преведе цената на стоките по банковата сметка на продавача.

При покупка на предлаган продукт от „Волай груп“ ЕООД на изплащане през КРЕДИТНАТА КОМПАНИЯ и при желанието на клиент да закупи продукта на лизингова схема Без оскъпяване на 6 равни вноски за Купувача и артикула/лите е с промоционална ( намалена ) цена , размера на отстъпка се намалява със 6% процента

§.V. Изпълнение на договора; Разваляне /прекратяване на договора; Неустойки, обезщетения и гаранции:

Чл.8./1/Срокът на договора започва да тече от датата на плащането на авансово заплатената сума.

/2/ В случаите, в които купувачът заплаща уговорената в този договор авансова сума за плащане по банков път, срокът на същия започва да тече от датата на постъпване на сумата по банковата сметка на продавача. В този случай крайният срок на договора се увеличава съответно с броя на дните от датата на подписването на настоящият документ до датата на постъпване на плащането в сметката. Във случаи, когато няма направено плащане в рамките на 5 работни дни от сключване на договора, Продавача може едностранно да анулира договора за продажба.

/3/ Купувачът е длъжен да приеме (получи) стоката не по-късно от 7 дни след изтичане на уговорения в този договор срок, от продавача. Ако не стори това в този срок, същият дължи на продавача складови разноски за съхранение на стоката в размер на 0.1% на ден от стойността на цялата поръчка, но не повече от 7% от стойността на съхраняваната му стока. Стока, непотърсена/неприета в срок, повече от 70 дни след крайния срок на договора, остава собственост на продавача, като същият не дължи връщане на авансово заплатената сума и има право да избере дали да задържи авансово заплатената сума и стоката или да получи складовите разходи и остатъка за плащане от цената на стоката, след което да я предаде на купувача.

/4/При забава от страна на купувача да заплати уговорената цена, купувачът дължи на продавача неустойка в размер на 0,05 % от стойността на този договор за всеки просрочен ден но не повече от стойността на стоката, предмет на договора.

Чл.9 /1/ Продавачът е длъжен да предаде закупената стока на купувача след заплащане на пълния размер на договорената цена в срока по настоящия договор.

/2/ При забава от страна на продавача за предаване на договорената стока с повече от 10 (десет – календарни) дни и при отсъствие на независещи от него причини за забавата, същият дължи неустойка в размер на 0,1% от стойността на недоставената част от стоката за всеки ден забава но не повече 5% от стойността на недоставената част от стоката. В случай на частично пристигнала стока в склада на Продавача, същият не дължи неустойка за тях, когато Купувача е бил писмено уведомен (чрез електронна поща,електронно съобщение чрез sms, viber и whatsapp или поща с обратна разписка) за това, но е отказал да приеме частично пристигналата стока.

/3/ При забава на доставката, независимо от причините, с повече от 30 (тридесет) дни след изтичане на уговорения срок, купувачът има право да се откаже от договора, като в този случай продавачът е длъжен да му върне авансово заплатената сума, както и неустойка за всеки ден забава в размер на 0.05% от стойността на недоставената част от стоката, но не повече от 10% от стойността на недоставената част от стоката по договор.

/4/ В случай, че поръчката на купувача не може да бъде изпълнена по независещи от продавача причини, продавачът може да развали настоящия договор в срок от 20 (двадесет) дни от узнаване на това обстоятелство или да бъде сключено допълнително споразумение между страните, съгласно настоящите общи условия. В случай, че не бъде постигнато допълнително споразумение, договорът се счита за прекратен, като продавачът се задължава да върне обратно на купувача платената до момента от него авансово заплатена сума.

/5/ В случай, че Продавача, в срок от 70 (седемдесет) календарни дни, след изтичане на уговорения срок, не достави и не осигури наличност на стоката в складовата си база, то Договора се прекратява. Продавача дължи връщане на авансово платена сума, както и неустойка в размер на 0,05% от цената на недоставената част за всеки просрочен ден до датата на връщането му.

6/ В случай, че купувачът се откаже без основателна причина от направената поръчка, продавачът има право да задържи платената от купувача авансово заплатена сума.

Чл.10 Продавачът не носи отговорност при невъзможност закупената стока да преминава през вратите и/или стълбищета и/или коридорите на жилището и/или сградата на купувача.

Чл.11 Продавачът издава гаранционна карта за закупената стока, като гаранцията започва да тече от деня на подписване на приемо-предавателния документ.

§.VІ. Други условия:

Чл.12 (1) Определената в този договор цена на стоките/услугите в български лева се счита договорена между страните и в евро, изчислена по централния валутен курс на БНБ към датата на сключване на договора (1,95583 лева за едно евро).

(2) С подписване на настоящия договор Възложителят дава писменото си неотменимо съгласие при промяна на официално обявения от БНБ фиксинг на българския лев спрямо еврото в срока на действие на договора и считано от този момент, да погасява неплатената част от цената в евро или в левовата равностойност на еврото по променения валутен курс.

(3) „Неплатената част от цената” по смисъла на предходната алинея е равна на разликата между превалутираната й стойност в евро, съгласно ал. 1 от този член и евровата стойност на платената й част в български лева до промяната на фиксинга, изчислени по централния курс на БНБ към датата на сключване на договора (1,95583 лева за едно евро).

Чл.13/1/ За всички неуредени с настоящия договор условия ще се прилагат съответните разпоредби на ТЗ, ЗЗД и други нормативни актове, които регулират правоотношенията между страните.

Чл.14 Условията по този договор може да бъдат променяни само по взаимно съгласие на страните под формата на допълнително писмено споразумение, представляващо неразделна част от договора.

Чл.15 За неуредени в тези общи условия въпроси или такива засягащи потребителските в права можете да се обърнете към Комисията за защита на потребителите или платформата за онлайн решаване на спорове

ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ КЛАУЗИ

  1. www.almila.bg полага грижа информацията в електронния магазин да се поддържа винаги вярна и актуална, като точна информация може да се получи на телефон: 0879 22 31 33
  2. Всички размери обявени в електронния магазин са външни и включват най – външните габарити, включително цокли и первази. Възможни са несъответствия в нюансите на цветовете от снимковия материал на сайта на електронния магазин и действителните нюанси на цветове на продуктите.
  3. www.almila.bg не гарантира, че достъпът до електронния магазин ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята на www.almila.bg.
  4. www.almila.bg е администратор на лични данни, регистриран по Закона за защита на личните данни. www.almila.bg гарантира неприкосновеността на информацията съдържаща лични данни, предоставяна от Клиентите. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, оправомощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред. С приемането на настоящите Общи условия, Клиентът дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Www.almila.bg за целите на изпълнение на договора за покупко-продажба и доставка на поръчани стоки.
  5. Настоящите Общи условия са в сила от момента на публикуването им на www.almila.bg и си запазва правото да променя по всяко време настоящите Общи условия, като своевременно публикува тези промени в сайта си www.almila.bg, заедно със съобщение за промените.
  6. За неуредените от настоящите условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.

ИЗПОЛЗВАНЕ И СЪХРАНЕНИЕ НА МЕБЕЛНИ ПРОДУКТИ

Скъпи клиенти, молим да се запознаете с инструкциите споменати по долу на тази страница, което ще ви позволи дълги години безпроблемно да използвате закупените от Вас мебели.

В деня на покупка трябва да се проверят желаните продукти на мястото на покупката:

- Дали получените мебели съвпадат с реално желаните такива и тези упоменати във документа за покупката.

- Дали опакованите елементи не са дефектни.

- Дали всички елементи предназначени за монтаж са в наличност, както и инструкцията за монтажа.

I. Използване на мебели

- Мебелите трябва да бъдат съхранявани и използвани в добри условия (това означава, че не трябва да бъдат съхранявани в помещение с много висока или много ниска температура, мокрени или поставяни на места където това е реално възможно, в сухи, не проветриви помещения, или на пряка слънчева светлина). Те не трябва да бъдат поставяни на по-малко от 1 (един) метър от работещи, отопляващи системи в помещението.

- Мебелите трябва да бъдат използвани съгласно тяхното предназначение.

- Необходимо е хоризонтално регулиране на мебелите.

- Върху повърхностите на мебелите, които не са предназначени за кухненско обзавеждане, не трябва да се поставят такива съдове или други предмети, които да застрашават нараняването на тези повърхности (намокряния, разливане на алкохоло-съдържащи течности, оцет или оцетни течности, натурални сокове, или да се нанасят абразивни препарати).

- Забранява се скачането върху меките части на мебелите (канапета, фотьойли, дивани) седене върху страничните части (подлакътници, ръбове и т.н.).

- С цел за ефективно използване на мебелите трябва да се внимава за равномерното експлоатиране на комплекта. Много е важно при мебелите за две или повече лица, да не се използва само едно от двете места, което ще позволи мебелите да изглеждат еднакво от всяка страна.

- С периода на използване на мебелите, дамаските по естествени причини губят цветови оттенък. Могат да се появят цветови разлики на най-използваните места (най чистените места) и същите могат да се появят и на места които са изложени на пряка слънчева светлина.

- Мебелите не трябва да бъдат поставяни на мокри, влажни подови настилки.

- Мебелите от еко кожа не трябва да бъдат излагани на пряка слънчева светлина или въздушна струя от отоплителен уред, както и да бъдат почиствани със спирт или каквито и да било други препарати които не са предназначени специално за еко кожа. При нарушаване на това условие, Купувача губи правото да предяви рекламация свързана с повърхността на мебелите.

- Всички мебели със стъклени повърхности (трапезни маси, холни маси, тв. шкафове и др.) НЕ трябва да бъдат вдигани или премествани чрез захващане за плотовете.

- За всички офис столове, бар столове и трапезни столове задължително да се спазва посочената товароносимост.

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА СЪХРАНЕНИЕ И ЧИСТЕНЕ НА МЕБЕЛИТЕ

- Дървените елементи и ламинат/ мдф/ лак не трябва да се чистят и поддържат с помощта на химични препарати, защото може да се наруши покритието на елементите.

- С мебелите произведени от натурална кожа трябва да се внимава и да се поддържат с препарати, които са предназначени за тази цел.

- Мебелите трябва да се почистват по следния начин:

- лакираните и блестящи повърхности трябва да се чистят със суха кърпа (мека - неабразивна тъкан), а матираните повърхности, могат да се почистват с домашна електрическа прахосмукачка, с помощта на накрайник с мека четка.

- тапицирани повърхности чрез домашна прахосмукачка с мека четка.

- кожена повърхност (натурална кожа) - мека тъкан, малко намокрена с вода.

- еко кожа – мека тъкан, малко намокрена с вода и малко количество препарат (специално предназначен за тази цел).

- Повърхността на мебелите с ламинат може да се мие с леко намокрена кърпа, а след това добре да се изсуши със суха кърпа.

- Всички почистващи материали трябва да се използват след прочитането на препоръките споменати по-горе в този документ и след като се запознаете с инструкциите посочени от производителя на употребяваните почистващи материали

Almila-Sofia използва така наречените „Бисквитки“ за най-добро преживяване на потребителя. Ако продължите да използвате този сайт, ще приемем, че сте съгласни с това.Научете повече